Λογιστικό Γραφείο Θεσσαλονίκη

Έχουμε συνεχή παρουσία στη Θεσσαλονίκη στο χώρο της λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων από το 1977. Αξιοποιώντας στο μέγιστο τις γνώσεις, την επιστημονική κατάρτιση, την εμπειρία, και την τεχνολογία, η εταιρία μας πλαισιωμένη από εξειδικευμένους συνεργάτες, προσφέρει στον επιχειρηματία συμβουλευτική αλλά και πλήρη κάλυψη σε λογιστικά, φοροτεχνικά και εργατικά θέματα.

Ώρες Λειτουργίες

Δευτ.-Παρ.: 09:00-16:00

Τετ.: 09:00-14:00 & 17:30-20:30

Πρόσφατα Άρθρα

Top

Επιδοτούμενο Πρόγραμμα 10.000 ανέργων 30-49 ετών

Με δελτίο τύπου ο ΟΑΕΔ στις 30/11/2016 προσκάλεσε τους εγγεγραμμένους ανέργους ηλικίας  30 – 49 ετών, να επικαιροποιήσουν μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών τα στοιχεία του βιογραφικού τους, εφόσον απαιτείται, εν όψει του νέου προγράμματος που αναμένεται να υλοποιηθεί το προσεχές διάστημα. Προϋπόθεση για ένταξη τους στο πρόγραμμα είναι η συμπλήρωση 3μηνης ανεργίας τουλάχιστον.  Έμφαση θα δοθεί γενικότερα στους μακροχρόνια ανέργους.

 

Με το νέο πρόγραμμα προβλέπεται να απασχοληθούν 10.000 άνεργοι σε θέσεις πλήρους απασχόλησής σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις, Κοινωνικές Συνεταιριστικές επιχειρήσεις (Κοιν.Σ.Επ.) και γενικά εργοδότες που ασκούν τακτική οικονομική δραστηριότητα.

 

Η επιχορήγηση για τις επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα ανέρχεται στο ποσό των 15 ευρώ την ημέρα, για την πρόσληψη ανέργων εγγεγραμμένων στα Μητρώα του για χρονικό διάστημα τριών έως και 12 μηνών και στο ποσό των 18 ευρώ για την πρόσληψη μακροχρόνια ανέργων (εγγεγραμμένων στα Μητρώα Ανέργων για διάστημα άνω των 12 μηνών). Η διάρκεια της επιχορήγησης θα είναι για 12 μήνες από  την ημερομηνία πρόσληψης του ανέργου

 

Στη δημοσίευση της Δημόσιας Πρόσκλησης, που αναμένεται, θα ορίζεται η ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων από πλευράς των επιχειρήσεων. Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Βασική προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης είναι η επιχείρηση να είναι εγγεγραμμένη στo Oλοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) του ΟΑΕΔ καθώς και στο ΠΣΚΕ. Τονίζεται ότι για κάθε αίτηση που υποβάλλει η επιχείρηση χρειάζεται ξεχωριστούς κωδικούς πρόσβασης και στα δύο πληροφοριακά συστήματα (ΟΠΣ και ΠΣΚΕ) τόσο για την έδρα της όσο και για κάθε ένα από τα υποκαταστήματά της, στα οποία επιθυμεί να απασχολήσει τους ωφελούμενους.

 

 

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει η ενδιαφερόμενη επιχείρηση είναι τα ακόλουθα:

 

Βήμα 1ον: Εγγραφή/ Επικαιροποίηση στοιχείων στο ΟΠΣ του ΟΑΕΔ

 

Επιχειρήσεις που είναι ήδη εγγεγραμμένες στα μητρώα του ΟΑΕΔ οφείλουν να προσέλθουν στις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ πριν την υποβολή της αίτησης εφόσον απαιτείται επικαιροποίηση των στοιχείων τους. Για παράδειγμα, εάν δεν έχουν συμπληρώσει πλήρως ή ορθώς τα στοιχεία στους (π.χ. ταχυδρομική διεύθυνση, email, τηλέφωνο, ΚΑΔ, νόμιμος εκπρόσωπος κλπ), εάν έχει υπάρξει αλλαγή στοιχείων της έδρας ή υποκαταστήματος, εάν δεν έχουν δηλώσει τυχόν υποκαταστήματα κλπ.

 

Επιχειρήσεις που δεν είναι εγγεγραμμένες στα μητρώα του ΟΑΕΔ, προκειμένου να εγγραφούν, οφείλουν να επισκεφτούν την Υπηρεσία του ΟΑΕΔ (ΚΠΑ2) στην αρμοδιότητα της οποίας ανήκει η έδρα ή τα υποκαταστήματα στα οποία θα απασχοληθούν οι ωφελούμενοι, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά (πρόσφατο καταστατικό ή βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος, ΑΦΜ).

 

 

Βήμα 2ον : Ηλεκτρονική Εγγραφή στο ΠΣΚΕ

 

Για τη σύνδεση χρήστη στο ΠΣΚΕ η ενδιαφερόμενη επιχείρηση θα πρέπει να επισκεφθεί την  ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.ependyseis.gr/mis και να υποβάλλει από τις 14 Νοεμβρίου 2016 ηλεκτρονική Αίτηση Απόδοσης Δικαιωμάτων Πρόσβασης προκειμένου να αποκτήσει κωδικό πρόσβασης και συνθηματικό. Τον κωδικό και το συνθηματικό αυτό η επιχείρηση θα τα χρησιμοποιήσει στη συνέχεια, για να προχωρήσει στην εγγραφή της στο σύστημα του ΠΣΚΕ που γίνεται ηλεκτρονικά στην διεύθυνση http://www.ependyseis.gr/mis. Επισημαίνεται ότι οι υφιστάμενοι χρήστες του ΠΣΚΕ, με ίδιο ΑΦΜ, με αυτό της επιχειρήσεως–υποκαταστήματος που ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στην παρούσα δράση, θα πρέπει κι αυτοί να προβούν στη δημιουργία νέου χρήστη.

 

Κάθε επιχείρηση μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα για έναν έως και πέντε  ωφελούμενους ανάλογα με το προσωπικό που απασχολεί κατά την υποβολή της αίτησής της. Οι επιχειρήσεις με προσωπικό έως τρία άτομα μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα για έναν ωφελούμενο,  οι επιχειρήσεις με προσωπικό 4 έως 8 άτομα για έως δύο ωφελούμενους, οι επιχειρήσεις με προσωπικό 9 έως 19 άτομα για έως και 3 ωφελούμενους και οι επιχειρήσεις με προσωπικό άνω των 20 ατόμων για έως 5 ωφελούμενους.

 

Προϋπόθεση για την ένταξη της επιχείρησης στο πρόγραμμα είναι να μην έχει προβεί πρώτον, σε μείωση του προσωπικού της λόγω καταγγελίας σύμβασης (απόλυση χωρίς αντικατάσταση) στο χρονικό διάστημα των τριών μηνών (ημερολογιακά) που προηγούνται της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα και δεύτερον, σε αλλαγή του καθεστώτος απασχόλησης -το ίδιο χρονικό διάστημα- για το σύνολο του προσωπικού που δηλώνει κατά την αίτηση υπαγωγής της στο πρόγραμμα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email